Vreemd hulpverleningsvoertuig gespot.

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Plaats reactie
SniperEye
Berichten: 130
Lid geworden op: 18 mei 2007 12:15:44
Locatie: Weert

Vreemd hulpverleningsvoertuig gespot.

Bericht door SniperEye » 9 jun 2007 10:29:52

Ook op deze vraag kon ik geen antwoord vinden op dit forum.

Gisteravond reed ik van Weert richting Eindhoven over de A2. Uit tegengestelde richting (dus rijbaan Eindhoven richting Weert) reed een zilvergrijze Mercedes Vito met in de gril 2 blauwe zwaailampen en op het dak een zwaailamp die met een magneet op het dak geplaatst wordt.

Ik dacht arrestatieteam, maar zover ik dat weet rijden zij in Mercedes Coupe's, BMW's of Audi's.

Is iemand bekend met dit onopvallende voertuig?
Enjoy your freedom

niels1
Berichten: 136
Lid geworden op: 5 mei 2007 19:07:13
Locatie: schiedam (14-1)

Re: Vreemd hulpverleningsvoertuig gespot.

Bericht door niels1 » 9 jun 2007 10:46:00

SniperEye schreef:Ook op deze vraag kon ik geen antwoord vinden op dit forum.

Gisteravond reed ik van Weert richting Eindhoven over de A2. Uit tegengestelde richting (dus rijbaan Eindhoven richting Weert) reed een zilvergrijze Mercedes Vito met in de gril 2 blauwe zwaailampen en op het dak een zwaailamp die met een magneet op het dak geplaatst wordt.

Ik dacht arrestatieteam, maar zover ik dat weet rijden zij in Mercedes Coupe's, BMW's of Audi's.

Is iemand bekend met dit onopvallende voertuig?
misschien moet je even het laatste bericht bekijken van de topic van de politie voertuigen

SniperEye
Berichten: 130
Lid geworden op: 18 mei 2007 12:15:44
Locatie: Weert

Bericht door SniperEye » 9 jun 2007 12:11:51

^^ Ik zie het inderdaad. Mijn post was van 10.29 en die post in de andere topic van 10.37 :D

Overigens weet ik dat de politie regio Zuidoost Brabant gebruik maakt van witte Mercedes Vito's en niet zilverkleurig zover ik weet.
Enjoy your freedom

Plaats reactie