Fototopic: Mooiste Foto!

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Plaats reactie
-rik-
Berichten: 9
Lid geworden op: 1 aug 2006 21:56:03

Bericht door -rik- » 20 sep 2006 16:40:22

Tijn schreef:het pak van de chauffer annex pompbediener ziet er anders minder fris uit
bert schreef:De meeste brandweer pakken zien er daar zo uit :wink:
Klopt, die pakken van al de brandweermannen waren echt niet om aan te zien... Volgens mij hadden die sinds de jaren 80 nog nooit een wasmachine gezien... :lol: Waren allemaal nogal vies.

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 24 sep 2006 20:09:13

Afbeelding

Deze foto's zijn gemaakt door een van de fotografen van 112Rijnmond. Hier op deze foto zie je hoe ik het ervaar met een nekkraag om, het was erg pijnlijk omdat je niet kan bewegen, het is natuurlijk erg handig voor mensen die wel willen bewegen en niet mogen bewegen.

Afbeelding

Daarna mocht ik ervaren hoe het was om op een wervelplank te liggen met ook nog de nekkraag om. Dat was geen pretje! Zeker niet als iemand gewond geraakt is en op een wervelplank ligt en een nekkraag om heb.
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Gebruikersavatar
brandweergek
Berichten: 59
Lid geworden op: 6 feb 2006 09:39:09
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door brandweergek » 24 sep 2006 22:39:52

hahaha heb het zelf pasgeleden ook gehad, en ik moet zeggen dat het voor mij toch wel comfortabel was! Hebben ze jou ook op de kop gehouden?

Groeten :D
Wie ik?

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 24 sep 2006 22:41:08

brandweergek schreef:hahaha heb het zelf pasgeleden ook gehad, en ik moet zeggen dat het voor mij toch wel comfortabel was! Hebben ze jou ook op de kop gehouden?

Groeten :D
Hehehe :P Naja ik had al wat last van m`n rug en die rode kussentjes zaten iets te strak waardoor het niet echt lekker zat, maar de wervelplank zelf ligt wel confortabel :lol: Maar toch was het een leuke ervaring, vat dit niet verkeerd op, je moet toch alles eens geprobeert hebben in je leven. Graag zou ik nog eens een ritje met de Ambulance willen maken, misschien dat ik ooit nog eens een Ambulance-cauffeur opleiding ga volgen, heb overigens veel interesse in het beroep GGD/Medisch.
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Michael
Berichten: 204
Lid geworden op: 4 dec 2005 18:46:40
Locatie: Nuenen

Bericht door Michael » 24 sep 2006 22:57:46

Ben jij dat Alwin :shock: (ik had je anders voorgesteld) :lol: :wink:

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 24 sep 2006 23:02:21

Michael schreef:Ben jij dat Alwin :shock: (ik had je anders voorgesteld) :lol: :wink:
Ja dat ben ik :wink: Dat heb ik ook erg vaak met mensen uit het PD5HW forum, de ene stel je voor als dik, maar zijn ze dun. Zoals Harrie weet ik nu ook eindelijk hoe hij eruit ziet, hij is helemaal anders dan dat ik voorgesteld had :lol: Nu Imre nog, nou Imre ik denk dat je vrij dun bent de leeftijd weet ik nog steeds niet en je werkt bij een van de grootste bouwmarktketen :lol:
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

-rik-
Berichten: 9
Lid geworden op: 1 aug 2006 21:56:03

Bericht door -rik- » 25 sep 2006 09:00:57

Inderdaad, leuk is dat he, ik had me je ook veel anders voorgesteld. Je maakt toch een bepaalde voorstelling bij iedereen...

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 25 sep 2006 11:14:48

Als je een ritje met de ambu wilt maken moet je eens informeren of je als patient mag spelen :) Ik weet dat hier tijdens de opleiding van ambu chauffeurs gewoon iemand achterin wordt gelegd die daarna zegt hoe je gereden hebt. Ook al lijkt het voor jezelf voorin uitermate traag en soepel hoe je rijdt -> achterin is het meestal een hel. Je moet echt sommige bochten stapvoets nemen. Er zitten niet voor niets autogordels op een brancard (jah.. ook voor botsingen natuurlijk).

bontkes
Berichten: 175
Lid geworden op: 26 feb 2006 13:36:54
Locatie: urk

Bericht door bontkes » 25 sep 2006 19:02:35

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


was vanmiddag opde haven en werd opgeschrikt door de sar heli die aan het oefenen ging met de knrm urk zie hier wat foto's

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 30 sep 2006 19:43:39

Na het boodschappen doen zag ik opeens de Brandweer op de dijk staan, hierna ben ik gelijk uitgestapt en gaan kijken want ik had geen melding ontvangen op mijn pager, maar er was niets aan de hand. De Brandweer had niets te doen vandaag en is met de HW en TS gaan testen op de dijk. O.a de waterkracht en een aantal andere dingen. Zoals je hieronder kunt zien zijn het voor mij toch wel weer wat mooie platen. Behalve de kwaliteit dan met het verkleinen, de andere foto's gaan altijd goed maar zodra ik iets in het rood moet verkleinen krijg ik rare effecten :?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door AlwinSitton op 3 okt 2006 17:54:20, 1 keer totaal gewijzigd.
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Plaats reactie