gaat p2000 uit de lucht

Discussie en vragen over p2000 & C2000 en aanverwante zaken.
Franc
Berichten: 35
Lid geworden op: 7 aug 2006 17:02:20

Bericht door Franc » 18 jan 2007 21:38:05

Imre schreef:Ha, ha, ha Beste Franc, mooie vent ben jij.
Ikke? Ja hoor! Foto hebbuh? :P
Imre schreef:Je geeft eerst een duidelijk voorbeeld, hoe sommige journalisten de zaak anders kunnen weergeven, vaak bij gebrek uit informatie uit de eerste hand.
Vervolgens geef je kritiek, 'omdat je je meent te herrinneren....'.... Grinzzz, wat je weet kan enkel zijn door de vele stukken in de media. En die waren ook een beeeetje anders dan de realiteit...
Wat ik hiervan 'weet' komt uit dit forum. En 'in de media' heb ik er toentertijd niets over gelezen.
En, toegegeven, ik moet van artikelen in de krant waar ik géén verstand van heb ik maar aannemen dat het klopt, maar over C/P2000 durf ik wel wat te roepen. :twisted:
Imre schreef:Wat ik hier schrijf is echter waar, dat is uit de eerste hand.
Ik geloof je onmiddelijk. :)
Imre schreef:EDIT: Daarna kwam het 'verzoek' de meldingen uit het kpn3 netwerk te verwijderen, waar we gehoor aan hebben gegeven.
Maar míjn punt was dat ik niét kan en wil geloven dat er iemand bij KPN heeft geroepen dat 'ze' P2000 wil sluiten, om wat voor reden dan ook. Geen idee wat de reden was van KPN om te proberen heel jouw P2000 site uit de lucht te willen halen, misschien was het bluf, misschien onwetendheid. Maar er wás in ieder geval een link tussen PD5HW en KPN. De berichten van een klant werden opengebaar gemaakt en strikt genomen mag dat niet (al wil ik niet Roomser dan de Paus overkomen ;)). Tussen P2000 en KPN is geen link die een uitspraak rechtvaardigt over het stopzetten daarvan.

Maar volgens mij gaan we verschrikkelijk off-topic... 8)

Gegroet,
Franc

Gebruikersavatar
Imre
Forum beheerder
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 nov 2005 08:59:19

Bericht door Imre » 19 jan 2007 07:40:06

Allemaal waar.

Maar weer on-topic dan. Welke regio's dreigen geen gebruik meer te gaan maken van p2000?

Op welke manier wordt de individuele brandweerman dan gealarmeerd? (kan me niet voorstellen dat iedereen een porto krijgt)

Imre

EDIT: Ik ben er van overtuigd dat het een bluf poging was.

Johan Beck
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 nov 2006 10:11:01
Locatie: Scheveningen

Bericht door Johan Beck » 19 jan 2007 10:07:34

Imre schreef:Maar weer on-topic dan. Welke regio's dreigen geen gebruik meer te gaan maken van p2000?
Geen enkele, ben toch benieuwd wie toch steeds weer van die indianenverhalen verzint.

Plaats reactie