GB?

Post tips over afkortingen van termen, plaatsnamen en prioriteitsaanduidingen.
Michael
Berichten: 204
Lid geworden op: 4 dec 2005 18:46:40
Locatie: Nuenen

Bericht door Michael » 15 nov 2006 19:28:44

hunter schreef:
Michael schreef:Lucas reageerde pas nadat ik het bericht al had geplaatst.
Lukas bracht de Gezamenlijke Brandweer ter sprake, jij niet Michael.

Groeten, Peter.
Zucht :roll: dat zeg ik toch ook niet. ff het verhaal terug halen...

Michael zegt (voordat Lucas had gereageerd): Wat GB (Voor Brandweer) precies inhoud weet ik ook niet precies. Waarschijnlijk heeft het iets met dit te maken; (zie foto). Een vergelijkbare takel-interventie tijdens een oefening GB Rotterdam-Rijnmond.

Lucas zegt (nadat ik een bericht had geplaatst (dus voor Lucas bericht): GB betekent Gezamelijke Brandweer.

Hunter zegt: Wat Lukas al zegt, in Rijnmond staat GB voor de Gezamenlijke Brandweer, dat is zegmaar de "Havenbrandweer" in de BEM (Botlek, Europoort, Maasvlakte).

Michael zegt: Lucas reageerde pas nadat ik het bericht al had geplaatst.

En nu kom jij met de proppen dat Lucas het overbracht iver de Gezamelijke Brandweer en dat ik dat niet zei. Oftewel mij hoor je daar niets over zeggen :roll:

Gebruikersavatar
hunter
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 sep 2006 01:15:05
Locatie: Zoetermeer

Bericht door hunter » 15 nov 2006 19:40:50

Michael schreef:En nu kom jij met de proppen dat Lucas het overbracht iver de Gezamelijke Brandweer en dat ik dat niet zei. Oftewel mij hoor je daar niets over zeggen :roll:
Dat zei jij inderdaad niet, jij had het over een oefening van de GB, meer zei je niet. Maargoed dit is weer eens een zinloze discussie. Laten we het er maar gewoon op houden dat ik niet voor niets reageerde op Lukas en dat het uiteindelijk helemaal niets met de Gezamenlijke Brandweer te maken heeft, het was immers een code van Groningen.

Groeten, Peter.

Bas-brw
Berichten: 199
Lid geworden op: 14 jul 2006 19:31:25
Locatie: Uithoorn

Bericht door Bas-brw » 15 nov 2006 21:57:11

hunter schreef:
Michael schreef:En nu kom jij met de proppen dat Lucas het overbracht iver de Gezamelijke Brandweer en dat ik dat niet zei. Oftewel mij hoor je daar niets over zeggen :roll:
Dat zei jij inderdaad niet, jij had het over een oefening van de GB, meer zei je niet. Maargoed dit is weer eens een zinloze discussie. Laten we het er maar gewoon op houden dat ik niet voor niets reageerde op Lukas en dat het uiteindelijk helemaal niets met de Gezamenlijke Brandweer te maken heeft, het was immers een code van Groningen.

Groeten, Peter.
Ik sluit me volledig bij je aan Peter. En dan bedoel ik wat betreft het stoppen van deze discussie en dat het niets met de Gezamenlijke Brandweer te maken heeft

Gaya

Discussie stop !!!!!

Bericht door Gaya » 19 nov 2006 09:17:21

Deze topic leid tot niets, en deze eindigd dus hier !

Bedankt voor jullie deelname

Gebruikersavatar
hunter
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 sep 2006 01:15:05
Locatie: Zoetermeer

Re: Discussie stop !!!!!

Bericht door hunter » 19 nov 2006 09:34:31

Gaya schreef:Dit topic leidt tot niets, en - eindigt dus hier !
Bedankt voor jullie deelname
Wat is exact het probleem, los van het feit dat jij blijkbaar persoonlijk iets tegen dit topic hebt? Er wordt een vraag gesteld en er worden antwoorden gegeven. Uiteindelijk rolt daar toch wel een bepaalde conclusie uit, maar omdat sommige antwoorden een beetje wazig zijn doe jij er 4 dagen over om te concluderen dat het tot niets leidt???

Groeten, Peter.

Gaya

Bericht door Gaya » 19 nov 2006 09:56:09

Peter,

Ik ben niet van plan om jou mijn beweegredenen te vertellen waarom ik deze discussie stop. Het feit dát ik deze discussie stop moet voldoende zijn!

Gaya

PS ik kan er natuurlijk ook een slot op zetten, maar ik verwacht volwassen mensen die deze beslissing respecteren.

Michael
Berichten: 204
Lid geworden op: 4 dec 2005 18:46:40
Locatie: Nuenen

Bericht door Michael » 19 nov 2006 15:42:38

Gaya schreef:Peter,

Ik ben niet van plan om jou mijn beweegredenen te vertellen waarom ik deze discussie stop. Het feit dát ik deze discussie stop moet voldoende zijn!

Gaya

PS ik kan er natuurlijk ook een slot op zetten, maar ik verwacht volwassen mensen die deze beslissing respecteren.
En hier ben ik het volkomen mee eens.

lukas074
Berichten: 51
Lid geworden op: 4 dec 2005 17:11:41
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door lukas074 » 19 nov 2006 16:58:37

Godsam..., wat zijn we weer op onze pikies getrapt zeg.

Kan het niet meer volgen, er wordt gevraagd wat GB betekend en dat is beantwoordt. Dus wat is het probleem nu.

Pleur dit dan op slot, kan er ook niet meer gezeikt worden.

Overal in dit forum wordt er enorm gezeikt om alles. Als iedereen dat eensl laat kan het nog leuk worden.

Gebruikersavatar
hunter
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 sep 2006 01:15:05
Locatie: Zoetermeer

Bericht door hunter » 19 nov 2006 18:27:10

lukas074 schreef:Kan het niet meer volgen, er wordt gevraagd wat GB betekend en dat is beantwoordt. Dus wat is het probleem nu.
100% mee eens. En als iemand dan verwacht dat wij zonder tekst en uitleg maar moeten respecteren dat dit topic beeindigd dient te worden, nee, dan heb ik daar beslist geen respect voor. Dat komt op mij weer over als de eerder genoemde 'dictatuur'. Ik zie het probleem niet, Lucas niet, misschien anderen ook niet, maar omdat 'iemand' het wel ziet moeten we ons daar maar blindelings bij neerleggen? En dat verwacht van anderen een volwassen reaktie? Pffft, verbeter de wereld en begin bij jezelf...

Misschien mosterd na de maaltijd, maar als je niets had gezegd Gaya dan was dit topic gewoon doodgebloed. Er was immers al 4 dagen niets gezegd omdat de vraag min of meer beantwoord was en dan kom je even oude koeien uit de sloot halen..... Ik snap het niet hoor...

Groeten, Peter.

Gaya

Bericht door Gaya » 20 nov 2006 09:39:40

Ik er nu een slot op.

Wie mijn motivatie voor het sluiten van de topic wil weten kan mij hier over mailen

Gesloten