Weggestuurd door de Politie, wat mag wel, wat mag niet?

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Plaats reactie
Tom
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jul 2006 12:39:27

Bericht door Tom » 1 mar 2007 20:00:48

wireless minds schreef:wat een grap, ik woon in een dorp (10.000 inw) waar om precies te zijn 2 pagers zijn. dus we worden altijd herkent en zijn altijd van harte welkom.

een agent vroeg pas toen ik een verkeerscontrole fotograveerde wel waarvoor ik het deed maar gewoon vriendelijk en geintereseerd.
Zo'n agent heb ik ook een keer gehad, gewoon even vriendelijk vragen, beetje ouwehoeren en weer aan het werk. En pas ook nog een andere gesproken die vertelde dat mensen altijd zulke domme vragen stellen als de weg afgezet is, op dat moment kwam iemand aanlopen die vroeg wat er aan de hand was. Op de achtergrond een boerderij met metershoge vlammen... :roll:

Gebruikersavatar
Rikson
Berichten: 186
Lid geworden op: 4 jul 2006 11:05:53
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Rikson » 1 mar 2007 20:08:02

Sommigen kom je vaker tegen en die vinden het vaak ook niet zo'n probleem, zolang je ze maar niet lastig valt en gewoon hun instructies opvolgen toch...

Gebruikersavatar
wireless minds
Berichten: 580
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:06:09
Locatie: Haaglanden

Bericht door wireless minds » 1 mar 2007 20:11:56

Zo'n agent heb ik ook een keer gehad, gewoon even vriendelijk vragen, beetje ouwehoeren en weer aan het werk. En pas ook nog een andere gesproken die vertelde dat mensen altijd zulke domme vragen stellen als de weg afgezet is, op dat moment kwam iemand aanlopen die vroeg wat er aan de hand was. Op de achtergrond een boerderij met metershoge vlammen...

hahah sommige mensen zijn weird!

was pas bij een brand in een apartementencomplex. een appartement brandde helemaal uit, hele straat afgezet, allemaal mensen foto's aant maken, veel brandweer. Maar de buren van dat appartement bleven achter de tv voetbal kijken :? . volgens mij moeten de muren echt vet warm zijn geworden. Maar voetbal boven alles.

maar on topic, de meeste hulpverleners zijn gewoon altijd enthausiast

nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 1 mar 2007 20:34:54

Op mijn oude woonadres, was het helaas niet zo vriendelijk... Daar waonen veel jongeren en zogauw de brw ergens staat staan hun met een groepje van 30 altijd herrie te trappen... dus dan normaal een foto maken lukt niet :roll: en dan is het ook terecht als er "hard" wordt opgestreden. Maar als er bijna niemand is.. dan heb ik zoiets van nu zou het wel kunnen.. en dan erbij.. ik zal geen foto's maken van de gewonden en/of personeel, maar eerder van de voertuigen en/of het incident zelf ( okey ligt er ook aan wat er te zien is ) Als het te schokkend is blijf mijn foto camera in mijn zak. Zou het zelf ook niet op prijs stellen als ze mij zouden fotograveren terwijl ik half dood lig te gaan... ( hard voorbeeld maar is gewoon zo ).

Greetingzz
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Gebruikersavatar
Rikson
Berichten: 186
Lid geworden op: 4 jul 2006 11:05:53
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Rikson » 1 mar 2007 21:30:30

Hoop op een reactie van een hulpverlener him self (politie of brandweer)....

Gebruikersavatar
tcf
Berichten: 60
Lid geworden op: 4 dec 2005 13:40:15
Locatie: leerdam

Bericht door tcf » 2 mar 2007 10:41:53

Rikson schreef:Hoop op een reactie van een hulpverlener him self (politie of brandweer)....
Die heb je al gehad ;)

Gebruikersavatar
wireless minds
Berichten: 580
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:06:09
Locatie: Haaglanden

Bericht door wireless minds » 2 mar 2007 10:50:25

brandweer?

Gebruikersavatar
Rikson
Berichten: 186
Lid geworden op: 4 jul 2006 11:05:53
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Rikson » 2 mar 2007 11:42:53

Woops :oops:

Maar was afgelopen nacht nog bij een autobrand en daar moest ik allemaal gegevens geven. Ook werd me gevraagd of ik een perskaart had.

Gebruikersavatar
AlwinSitton
Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 4 feb 2006 17:25:33
Locatie: (65-1) Spijkenisse (Rotterdam-Rijnmond)
Contacteer:

Bericht door AlwinSitton » 2 mar 2007 11:45:23

Bestaan er ook nog verschillende perskaarten of niet? Ik krijg er namelijk een als ik voor fotograaf bij het lokale nieuwstation gaat werken.

(EVEN GOED ZOEKEN EN JE HET HET ZO GEVONDEN :oops: )

http://www.villamedia.nl/n/perskaarten.shtm
112Rijnmond.NL - Het laatste nieuws uit de regio! www.112Rijnmond.nl

Gebruikersavatar
wireless minds
Berichten: 580
Lid geworden op: 14 jan 2007 16:06:09
Locatie: Haaglanden

Bericht door wireless minds » 2 mar 2007 12:28:05

AlwinSitton schreef:Bestaan er ook nog verschillende perskaarten of niet? Ik krijg er namelijk een als ik voor fotograaf bij het lokale nieuwstation gaat werken.

(EVEN GOED ZOEKEN EN JE HET HET ZO GEVONDEN :oops: )

http://www.villamedia.nl/n/perskaarten.shtm
hoe weet je dan bij zon perskaart waar iets aan de hand is?? gewoon via pager of of moet je ook nog aanmelden voor persalarm??

Plaats reactie