Selectie monitor blijft niet meer bewaard

Vermeld hier storingen en problemen, of stuur een suggestie voor verbeteringen.
Plaats reactie
Jordi
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 okt 2014 18:03:13

Selectie monitor blijft niet meer bewaard

Bericht door Jordi » 13 mar 2015 14:10:55

Sinds een aantal dagen wil de mobiele monitor (m.livep2000.nl) geen voorkeuren meer bewaren. Al lange tijd maak ik gebruik van de mobiele monitor en bleven de voorkeuren bewaard. Als ik bijvoorbeeld regio Limburg-zuid en heli selecteerde, bleven deze actief totdat ik ze zelf handmatig wijzigde.

Nu is het sinds een aantal dagen zo dat deze instellingen elke keer weer verdwijnen. Is hier wat aan te doen?

Gebruikersavatar
FredVellekoop
Moderator
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 mar 2013 17:26:52
Locatie: ROTTERDAM
Contacteer:

Re: Selectie monitor blijft niet meer bewaard

Bericht door FredVellekoop » 14 mar 2015 16:01:26

Jordi schreef:Sinds een aantal dagen wil de mobiele monitor (m.livep2000.nl) geen voorkeuren meer bewaren. Al lange tijd maak ik gebruik van de mobiele monitor en bleven de voorkeuren bewaard. Als ik bijvoorbeeld regio Limburg-zuid en heli selecteerde, bleven deze actief totdat ik ze zelf handmatig wijzigde.

Nu is het sinds een aantal dagen zo dat deze instellingen elke keer weer verdwijnen. Is hier wat aan te doen?

Hoi Jordi

We gaan uitzoeken wat er verkeerd gaat. Het lijkt er op dat er iets verkeerd gaat met het verwerken van de cookie van m.livep2000.nl
Op de chat bekend als Fred_HelpDesk.
Reageer gewoon IN het forum.

Gebruikersavatar
Imre
Forum beheerder
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 nov 2005 08:59:19

Bericht door Imre » 15 mar 2015 07:44:45

Dit is gerepareerd, bedankt voor het melden.

Anonymous

Bericht door Anonymous » 19 dec 2015 13:06:16

Al lange tijd maak ik gebruik van de mobiele monitor en bleven de voorkeuren bewaard. Als ik bijvoorbeeld regio Limburg-zuid en heli selecteerde, bleven deze actief totdat ik ze zelf handmatig wijzigde.

Gebruikersavatar
Imre
Forum beheerder
Berichten: 627
Lid geworden op: 30 nov 2005 08:59:19

Bericht door Imre » 19 dec 2015 18:47:27

Wil dat zeggen dat je ook dat probleem hebt?
Of zeg je juist het tegenovergestelde.

Imre

Plaats reactie